ZOBRAZIT NABÍDKU

VŽDY
K TVÝM
SLUŽBÁM.

Někdy se říká, že jediné, co se počítá, je výkon. Pro nás je důležitější tvoje spokojenost s naší nabídkou služeb.

 

 

 

KONTEJNEROVÉ SLUŽBY

Našim zákazníkům z oblasti podnikání i průmyslu rádi poskytujeme zcela bezplatný a časově optimální kontejnerový servis. Počínaje sudy a bednami na baterie, přes malé odstavné kontejnery až po velké pojízdné kontejnery o kapacitě 30 m³ jsme schopni splnit každé přání.

LIKVIDACE STARÝCH VOZIDEL

U dodávek starých osobních automobilů s dokumentací (kopií dokladu o vlastnictví vozidla nebo schválení typu) nabízíme tuto službu zdarma a zaručujeme odbornou recyklaci ve spolupráci s našimi partnerskými drticími podniky. V případě potřeby můžeme vaše staré auto cenově výhodně (od čtyř kusů zdarma do vzdálenosti 30 km) vyzvednout u vás doma.

RECYKLACE KOVŮ

Největšími zdroji kovového odpadu jsou průmysl a velké kovozpracující podniky v okolí. Důležitou skupinu našich zákazníků však tvoří i regionální sběrny odpadových surovin a zemědělci.

DEMONTÁŽE

Naši spolehliví smluvní partneři rádi převezmou vaše demontážní práce a vyřídí je rychle a čistě. Váš kovový odpad pak opět skončí u nás a my jej zpracujeme.

NÁKLADNÍ VOZOVÝ PARK

Vlastními nákladními vozidly zajistíme přepravu přímo a ve sjednaném termínu do vašeho skladu nebo na staveniště, podle přání i s vykládkou jeřábem. Náš moderní nákladní vozový park umožňuje transporty nákladů oceli do celkové délky 22 m bez doprovodu a do 25 m s doprovodem.

DODÁVKY JUST-IN-TIME

Někdy to prostě spěchá. Někdy prostě potřebujete požadované zboží v nejkratší možné době. Pro nás žádný problém! Položky na skladě dodáme do 48 hodin přesně na čas – "just in time". Díky našemu vozovému parku a naší logistice.

INTELIGENTNÍ LOGISTIKA

Řešení a jejich realizace podle požadavků zákazníků jsou základem úspěchu firmy Neumüller jako velkoobchodního subjektu v Rakousku. Od nákupu přes skladování až po dodání nabízíme svým zákazníkům úspěšné logistické koncepce s individuálním zaměřením.

MODERNÍ SOFTWARE

Durch unsere optimierte Software sind wir in der Lage Ihre Aufträge innerhalb kürzester Zeit zu bearbeiten. Auftragsbestätigungen und Angebote per Mail- oder Fax, Rechnungen per E-Billing, Lieferscheine, allesamt mit jeweiligen Kommissions- und Bestellangaben unterstützen Sie bei Ihrer Auftragsbearbeitung.

DOBA NAKLÁDKY:

ŠROT:

PONDĚLÍ–ČTVRTEK: 7:00–15:30 HOD.
PÁTEK: 7:00–11:00 HOD.

 

OCEL:

PONDĚLÍ–ČTVRTEK: 7:00–16:00 HOD.
PÁTEK: 7:00–11:00 HOD.

Prostě
se nás
zeptej.

Pokládáme se za poskytovatele služeb
a chceme svým dodavatelům a zákazníkům
poskytovat ten nejlepší servis.

Pošli nám svou poptávku – třeba i s vysvětlu-
jícím komentářem – a my pro tebe najdeme
specifické řešení!